Де придбати керамічний обігрівач? Як не помилитися при виборі продавця.
Як вибрати правильний магазин і де придбати керамічні обігрівачі?
Засновник і директор інтернет–магазину «Аквавитал» Віталій Фурсов розповість про етапи розвитку ринку електроопалення та про проблеми клієнтів при виборі надійного магазину.
У цій статті:
- Чому ми не займаємося усіма підряд брендами керамічних обігрівачів?
- Що спільного між ринком електроопалення та пластиковими вікнами?
- Як вибрати підходящий магазин, що торгує не повітрям, а реальними товарами?
- Чому краще купувати у великих та розкручених магазинах, а в більш маленьких, але вузькоспеціалізованих?
- Чому великий асортимент подібних товарів говорить про те, що в магазині буде неможливо отримати кваліфіковану консультацію?
- Як ми вибираємо виробника керамічних панелей з декількох десятків?
- Чому досвіду нашого магазину можна довіряти і як не потрапити в мережі байдужого продавця?
Ринок електроопалення України безперервно зростає: з року в рік кількість людей, бажаючих піти від дорогого газу і перейти на більш економний варіант збільшується, а з ними зростають і пропозиції на ринку. Кожен рік з'являються нові виробники, які декларують, що їх обігрівачі найкращі і надійні. І дійсно: кількість продавців в інтернеті стрімко зростає, керамічні обігрівачі не продаються хіба що на місцевому ринку і те, питання часу...
Як підсумок — ринок заповнений величезною масою товарів від різних заводів, і споживачеві з задоволенням можуть «впарити»продукт досить сумнівної якості, що не відповідає заявленим характеристикам. Це в кращому випадку, в гіршому випадку, ситуація деколи нагадує «джинсовий бум», який охопив Україну на початку 2000–х, коли пластикові вікна в гаражах не клепав хіба що лінивий. Такі виробники працювали рік–два, заробляли на шаленому попиті великі гроші, а коли у вікнах через сезон–два починала ламатися запірна фурнітура — цих виробників та їх продавців і слід прохолов: телефони «поза зоною досяжності», офіс переїхав, і ніхто не знає куди. Стикалися з такою ситуацією, ще свіжі спогади?
Минуло кілька років, і ринок «устаканиться», попит спав, залишилися лише самі серйозні виробники, дрібні і недобросовісні пішли з ринку з різних причин (найчастіше з причини банкрутства). Як кажуть економісти: «ринок сам себе відрегулював».
Наша компанія на ринку керамічних опалювальних панелей працює з 2009 року. Ми були першимихто почали їх продавати в інтернеті ще тоді, коли їх уперше винайшли в Луганську. З тих пір маленький нікому невідомий виробник виріс до промислових масштабів, постачає обігрівачі не тільки на внутрішній ринок, але і широко експортує в країни близького та далекого зарубіжжя. Це компанія Hybro Technologies, з їх вже стали легендарними обігрівачами Hybrid 375. Але повернімося в минуле: невеликий і невідомий виробник став випускати економні обігрівачі, які швидко знайшли свого вдячного клієнта: спочатку переваги опалення з використанням керамічних панелей відчули на луганщині, потім у західній частині нашої країни, і потім вже попит докотився до Києва. Особливо вдячними виявилися жителі приватних будинків, які повністю відмовилися від газового опалення на користь електричного: витрати на опалення будинку знизилися приблизно 30 — 40%, при цьому відпала потреба в сервісному обслуговуванні газового котла, циркуляційного насоса і трубних магістралей. А там, де традиційно в силу географічних умов завжди було важко з газом (Крим, Карпати), керамо–панелі стали справжньою панацеєю.
Така ситуація на ринку породила величезний попит, задовольняти який кинулися всі ті, хто хоч трохи має відношення до виробництва, і у кого технічний склад розуму. Починаючи з 2014 року Україну охопив «керамічний бум»: кожен рік з'являються нові виробники, і кожен виробник намагається щось своє придумати, або скопіювати те, що винайшли до нього, скоєного не вносячи своїх ініціатив. Сумлінні виробники, які буквально «хворіють» тим, щоб їх продукція ставала з року в рік краще, різноманітніше, завжди знаходять те, що можна поліпшити або доопрацювати. Вони розвивають свої сервісні центри, ведуть постійний пошук постачальників, у яких будуть купувати ще більш якісні комплектуючі — це практично нескінченний процес, т. к. ідеального обігрівача не існує, але на 99,9% його можна зробити.
Оскільки наша компанія завжди шукала нових постачальників, ми завжди були відкриті до нових сотрудничествам. Тому в історії компанії був такий період, коли хотілося працювати з усіма, хто хоч якось вміє виробляти обігрівачі. Ми стали закуповувати товари з усіх заводів і продавати їх через інтернет і оффлайн магазин. Все було добре, поки не стали виявлятися перші проблеми:
- У кого–то восени через рік, постоявши влітку без роботи, перестав працювати обігрівач.
- У кого–то через місяць–два згорів вбудований терморегулятор.
- А комусь не пощастило інакше: через пару років почала кришитися плитка, не витримавши численні цикли «нагрів/охолодження».
Т. к. за шлюб за законом повинен відповідати виробник або його уповноважений сервісний центр (а їх на той момент ні в кого не було), ми направляв клієнтів з цими проблемами до заводам–виготовлювачам і тут починалося саме веселе: шлюб або відмовляли міняти без будь–яких причин, або всі спихали на споживача: неправильно експлуатував, не заземлил, скуповував у ванній, бив молотком. Звичайно ж, скривджені споживачі стали телефонувати нам, і нічого не залишалося, як повертати їм гроші або міняти товар на новий, а потім самі вже стали розбиратися з виробниками. Але якщо хтось думає, що нам як дилера, легше розмовляти з такими виробниками, той сильно помиляється...
Сумний досвід роботи з горе–заводами пішов нашої компанії на користь: ми стали дуже ретельно вибирати виробника, перш ніж з ним укладати дилерський договір. І тепер у портфелі нашої компанії виключно ті виробники, де ми не тільки задоволені якістю виробленої продукції, але дуже важливо — сервісом. Навіть якщо щось зламалося в підігрівачі (а техніка схильна ламатися, повторимося про 99,9%), то завод його легко відремонтує, а найчастіше, просто замінить на новий. І це без всяких відмовок і пошуків «цапа відбувайла »в особі споживача.
До чого ми згадували про пластикові вікна? Історія повторюється, але вже в сегменті керамічних панелей. Виробників безліч, але найчастіше вони працюють рік–два, поки кількість звернень по шлюбу не перевищить всі мислимі межі. Тоді вони зникають з усіх просторів, продавці також, а споживач залишається зі зламаною технікою. А розчарувавшись один раз, більше не захоче купувати, хоч тисячу разів його переконуй, що він просто купив не зовсім «правильний»обігрівач.
В інтернеті досить багато магазинів, які торгують всім підряд, і виробників керамічних панелей там може бути представлений не один десяток (один з найяскравіших прикладів — найпопулярніший інтернет–магазин в Україні, не буде називати його ім'я). Найчастіше, це так звані «дропшипперы», які не мають свого складу, а продають прямо з заводу і отримують свій бонус з продажу. Нічого поганого в цій схемі немає, крім одного: продавцям за великим рахунком все одно, чий обігрівач продати, вони абсолютно не зацікавлені запропонувати варіант трохи краще, тому як «ну замовив він цей товар, навіщо йому пропонувати інший? Адже клієнт платить гроші. А якщо запропоную щось інше — він задумається, і цілком можливо, не повернеться за покупкою, а піде до конкурентів». Крім цього, продавець, який торгує «все на світі» дуже часто не здатний дати мало–мальскую консультацію про товар, адже він продає його зі складу постачальника, я навіть в очі ніколи не бачив. Тому рекомендація для наших клієнтів: якщо побачите, що магазин із серії «в Греції все є», то сміливо можете йти в цьому магазині фізично товару немає, а продавці, коли їм дзвониш (ми це пробували в якості перевірки теорії), то поки їм не назвеш артикул товару взагалі не в курсі, що таке є в їх магазині. Про якісної консультації після таких запитань про артикулі не може взагалі йти і мови. Спробуйте також отримати консультацію у самому відомому інтернет–магазині або найбільшої мережі будівельних гіпермаркетів (імена знову ж не називаємо): самий максимум — це відправлять вас читати, що написано в описі або етикетці/ціннику. Перевірено на особистому досвіді.
Наша компанія пережила період, коли було велике прагнення мати на складі і в магазині все те, що виробляється в Україні. Ми вибрали для себе кілька найбільш відповідальних виробників, яких цікавить не миттєвий прибуток, а довгостроковий розвиток свого бренду, і з ними і тільки з ними працюємо. Оскільки нові виробники з завидною частотою з'являються на ринку, вони нам регулярно пропонують умови співпраці. У цьому випадку вони проходять ретельну перевірку: ми довго з ними розмовляємо, беремо продукцію на пробу, тестує її і дивимося, чи відповідає вона заявленим характеристикам. Але цей процес зазвичай закінчується розчаруванням: найчастіше продукт виявляється низької якості, характеристики завищені, а виробництво ледве виконує обіцяні плани навіть не самий високий сезон. Саме тому наш магазин не прагне продавати «всіх і вся», а тільки тих, хто пройшов досить жорсткий відбір. Продукція таких брендів і представлена в нашому інтернет–магазині.
До речі, ми дуже серйозно і як кажуть «з самого початку» працюємо в сегменті керамічних обігрівачів; даємо правдиву і якісну консультацію з усіх питань, що стосуються підбору обладнання. Ми можемо розповісти, чому той чи інший обігрівач або система буде краще для приватного будинку чи комерційного установи, проведемо розрахунки. У результаті клієнт отримає найбільш оптимальний варіант, який дозволить йому отримати максимальну економію. Крім того, у нас є шоу–рум, де можна приїхати і «помацати очима» обігрівачі, включити, помацати, вибрати колір та інше. Ми також проводимо монтаж систем опалення з використанням керамічних панелей, тому про переваги того чи іншого продукту знаємо не по картинках і характеристиками з рекламних буклетів виробників, а з власного досвіду. Цей фактор є одним з вирішальних при виборі тих виробників, з якими ми збираємося співпрацювати: ми дивимося на те, як система працює на практиці, і яку вигоду отримає при цьому споживач. Тому всі ті торгові марки, які представлені на нашому сайті, ми випробували на практиці і переконалися на своєму досвіді в якості та ефективності. Можемо відповідально заявити, що наш магазин є вузькоспеціалізованим, і ми займаємося вирішенням однією і головною проблемою нашого клієнта: підбір найбільш оптимального обігрівача, що відповідає запитам клієнта і наданням йому вигідних і безпечних умов покупки.
Вся продукція з каталогу у нас є на складі в достатньому обсязі і асортименті. Також є великий вибір супутніх товарів: терморегулятори, ніжки, підставки. Спробуйте знайти в інтернеті подібний магазин: вас відправлять то до одного, то до іншого дилера, або взагалі відмовлять у самовивезенні, мотивуючи це тим, що відправки йдуть тільки з заводу з іншого міста. Ну а якщо захочете придбати обігрівачі різних торгових марок — то тут вам доведеться забирати ваш збірний замовлення на Новій Пошті, і платити за кожну з посилок, що приїхала з різних міст. Мы всё отправляем с нашего склада, в одной упаковке, что выходит гораздо дешевле, чем платить за несколько сборных посылок.
Подытожив эту статью можно сказать, что мы искренне надеемся, что рынок электрообогревателей также «устаканится» со временем, как это случилось с пластиковыми окнами. Отсеятся кустарщики и проходимцы, и на рынке останутся только проверенные временем обогреватели, сделанные в заводских условиях, а не буквально топором, как это часто можно видеть даже по роликам в ютубе.
Ви завжди можете отримати безкоштовну консультацію в нашому магазині і отримати вичерпні відповіді на всі питання. Ми говоримо не розмитими фразами і не читаємо описи з рекламних буклетів — ми говоримо цифрами, підтверджені особистим багаторічним досвідом!
У наступній статті ми детально зупинимося на кожному з виробників, наочно порівняємо характеристики керамічних обігрівачів і опишемо плюси і мінуси кожного.
Подивитися керамічні обігрівальні панелі в нашому каталозі |
У каталог! |
Читати наступну статтю |
Наступна стаття |